datagott > auto

O. Udeman (29.08.2018, 16:51)
Op 29-8-2018 om 15:12 schreef Edmund:
> On 08/29/2018 02:41 PM, O. Udeman wrote:
> Zeker en vast, houdt deze gedachte vast wanneer je weer alle
> ontwikkelingen tot in de eeuwigheid voor onmogelijk verklaart.
> Of gelden jou spreuken alleen voor anderen?
> Edmund


Het probleem is juist het omgekeerde, maar dat is bij jou blijkbaar nog
niet aangekomen.. :-)
O. Udeman (29.08.2018, 16:51)
Op 29-8-2018 om 15:13 schreef Edmund:
> On 08/29/2018 02:40 PM, O. Udeman wrote:
> De titel is : "Zelfrijdende Auto's"
> Edmund


Vandaar mijn reactie.
O. Udeman (29.08.2018, 16:51)
Op 29-8-2018 om 16:06 schreef BugHunter:
> O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 14:40:
>> Daarbij kan je ook ingrijpen.


Nee, dat kan niet. Autonoom rijden betekent dat de inzittenden niets
meer kunnen, anders dan zich overgeven aan de (uiteraard en per
definitie altijd kwets- en faalbare) techniek.
O. Udeman (29.08.2018, 16:51)
Op 29-8-2018 om 16:07 schreef BugHunter:
> O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 14:41:
>> Dat kan je op je blote voeten uitrekenen. Dus dat

> er een tijd komt dat de zelfrijdende auto's
> veiliger zijn dan 'gewone' auto's. Je ziet de
> progressie nu al, en dat blijft doorgaan.


Is jouw voorspelling. Vandaar mijn opmerking.
BugHunter (29.08.2018, 17:13)
O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 16:51:
> Op 29-8-2018 om 16:06 schreef BugHunter:
> Nee, dat kan niet. Autonoom rijden betekent dat de inzittenden niets
> meer kunnen, anders dan zich overgeven aan de (uiteraard en per
> definitie altijd kwets- en faalbare) techniek.


Daar geloof ik niks van, zeker in de poiniers-
periode moet je toch kunnen ingrijpen, anders is
het moord met voorbedachte rade.
BugHunter (29.08.2018, 17:16)
O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 16:51:
> Op 29-8-2018 om 16:07 schreef BugHunter:
> Is jouw voorspelling. Vandaar mijn opmerking.


Ik ben er zeker van. AI maakt een revolutie door.
Edmund (29.08.2018, 17:21)
On 08/29/2018 04:50 PM, O. Udeman wrote:
> Op 29-8-2018 om 15:09 schreef Edmund:
> Heb je die concept EV van Kalasjnikof al gezien? Dan weet je wat ik
> bedoel: [..]

Ja dat ie een grappig ding en ik had geloof ik gelezen dat het model
er NIET zo uit ging zien.
Hoe je hieruit concludeert dat ik meer geloof in Russen heb dan in
Amerikanen blijft voor mij een raadsel.

Edmund
O. Udeman (29.08.2018, 17:21)
Op 29-8-2018 om 17:13 schreef BugHunter:
> O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 16:51:
>> Daar geloof ik niks van, zeker in de poiniers-

> periode moet je toch kunnen ingrijpen, anders is
> het moord met voorbedachte rade.


Ook daarna.
O. Udeman (29.08.2018, 17:23)
Op 29-8-2018 om 17:16 schreef BugHunter:
> O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 16:51:
>> Ik ben er zeker van. AI maakt een revolutie door.


Al jouw opmerkingen zijn en blijven jouw voorspellingen, niets meer en
niets minder.
O. Udeman (29.08.2018, 17:25)
Op 29-8-2018 om 17:21 schreef Edmund:
> On 08/29/2018 04:50 PM, O. Udeman wrote:
> Ja dat ie een grappig ding en ik had geloof ik gelezen dat het model
> er NIET zo uit ging zien.
> Hoe je hieruit concludeert dat ik meer geloof in Russen heb dan in
> Amerikanen blijft voor mij een raadsel.
> Edmund

Ken je het begrip "gevoel voor humor"?
BugHunter (29.08.2018, 17:35)
O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 17:21:
> Op 29-8-2018 om 17:13 schreef BugHunter:
> Ook daarna.


Binnen enkele jaren is de auto-auto veiliger dan
de 'gewone' auto. Maar dat is niet genoeg.
O. Udeman (29.08.2018, 18:07)
Op 29-8-2018 om 17:35 schreef BugHunter:
> O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 17:21:
>> Binnen enkele jaren is de auto-auto veiliger dan

> de 'gewone' auto.


Dat kan en mag je niet vergelijken.

> Maar dat is niet genoeg.


En is daarom dus inderdaad niet genoeg.
BugHunter (29.08.2018, 18:18)
O. Udeman <noid> schreef op Wo 29 Aug 2018 om 18:07:
> Op 29-8-2018 om 17:35 schreef BugHunter:
> Dat kan en mag je niet vergelijken.
>> En is daarom dus inderdaad niet genoeg.


Pas als-ie veiliger is, is-ie moreel gezien in te
zetten, maar de ontwikkeling staat niet stil. De
auto-auto zal een stuk veiliger moeten zijn, wil
hij populair worden. Ik rij veiliger dan de meeste
mensen, dus voor mij geen auto-auto.
N. Coesel (29.08.2018, 19:10)
Op 08/29/2018 om 11:52 AM schreef O. Udeman:
> 'Zelfrijdende auto's van Google-zusterbedrijf missen
> basisrijvaardigheden'
> [..]
> " De zelfrijdende auto's van Waymo, een zusterbedrijf van Google, missen
> basisrijvaardigheden die nodig zijn om goed op de weg te kunnen rijden.
> De zelfrijdende auto's hebben moeite met T-splitsingen, stoppen
> onverwacht of maken plotselinge bewegingen, schrijft de Amerikaanse
> onderzoekssite The Information op basis van getuigenissen en vijf
> anonieme ingewijden.


Wanneer doen we wetenschappelijk onderbouwde uitspraken op basis van
" getuigenissen en vijf anonieme ingewijden" ?
O. Udeman (29.08.2018, 20:08)
Op 29-8-2018 om 19:10 schreef N. Coesel:
> Op 08/29/2018 om 11:52 AM schreef O. Udeman:
>> Wanneer doen we wetenschappelijk onderbouwde uitspraken op basis van

> " getuigenissen en vijf anonieme ingewijden" ?


Vraag het maar aan nu.nl, het is hun artikel. Of raadpleeg de bron er van:
[..]

Soortgelijke onderwerpen