datagott > auto

Jaap (11.10.2019, 11:32)
Op 5-10-2019 om 15:30 schreef Edmund:
> On 10/5/19 3:02 PM, Obat Matjan wrote:
> Juist, een veredelde kever is natuurlijk geen camper.
> Een electrische is ook lachen als ze al bestaan, moet je wel even een
> groot rijbewijs gaan halen want er zit 1000kg accu's in.
> Verder nog iets? Niet echt he, vandaar dat mensen diesel campers rijden
> dit naast het feit dat diesels geschikter zijn als camperaandrijving
> dan benzine of LPG.
> Edmund
>Erg flauwe reactie van jouw kant.


Ja, er zijn dus inmiddels elektrische campers.
In dit geval een Nissan camper.
Dat viel even tegen hè, daarom maar beginnen over het formaat van het
voertuig. Sorry, maar camper is camper, punt.
Ook heb je voor deze Nissan camper geen groot rijbewijs nodig,
want deze camper zit nog onder de 3500 KG inclusief de accu.

Fijne dag verder.
Edmund (11.10.2019, 12:31)
On 10/11/19 11:32 AM, Jaap wrote:
> Op 5-10-2019 om 15:30 schreef Edmund:
> Erg flauwe reactie van jouw kant.
> Ja, er zijn dus inmiddels elektrische campers.
> In dit geval een Nissan camper.
> Dat viel even tegen hè, daarom maar beginnen over het formaat van het
> voertuig. Sorry, maar camper is camper, punt.
> Ook heb je voor deze Nissan camper geen groot rijbewijs nodig,
> want deze camper zit nog onder de 3500 KG inclusief de accu.
> Fijne dag verder.

Doe niet zo dwaas man, ik heb niet eens gekeken hoe dat ding dat niet in
NL verkrijgbaar is, eruit ziet.
120 km actieradius, IN DE FOLDER!!!
Misschien een nieuwe met 200km IN DE FOLDER!

Edmund
Jaap (11.10.2019, 13:20)
Op 11-10-2019 om 12:31 schreef Edmund:
> On 10/11/19 11:32 AM, Jaap wrote:
> Doe niet zo dwaas man, ik heb niet eens gekeken hoe dat ding dat niet in
> NL verkrijgbaar is, eruit ziet.
> 120 km actieradius, IN DE FOLDER!!!
> Misschien een nieuwe met 200km IN DE FOLDER!
> Edmund


Een te verwachten antwoord van jouw kant.
Kwalijk zaak dat je dan maar aannames gaat roepen.
Ook nu wordt er weer van alles bijgehaald die niet relevant zijn om je
ongelijk te verdoezelen.
Je (open deur) vraag was of hij iets anders kon laten zien dan een
diesel camper. Welnu dat deed hij.
Wees dan ook een vent en geef toe dat je fout zit. Ga er dan niet
allerlei dingen bijhalen die niets met jouw vraag te maken hebben.
Verder heb ik sterk de indruk dat je geen tegenspraak duld, en dat jouw
gelijk ook het gelijk is. Dat is een vervelende eigenschap.
Het ga je verder goed, beste kerel.
Edmund (11.10.2019, 14:05)
On 10/11/19 1:20 PM, Jaap wrote:
> Op 11-10-2019 om 12:31 schreef Edmund:
> Een te verwachten antwoord van jouw kant.
> Kwalijk zaak dat je dan maar aannames gaat roepen.


Welke aannames heb je het over?

> Ook nu wordt er weer van alles bijgehaald die niet relevant zijn om je
> ongelijk te verdoezelen.


Welk ongelijk en wat is niet relevant?

> Je (open deur) vraag was of hij iets anders kon laten zien dan een
> diesel camper. Welnu dat deed hij.
> Wees dan ook een vent en geef toe dat je fout zit.


Welke fout?

> Ga er dan niet
> allerlei dingen bijhalen die niets met jouw vraag te maken hebben.
> Verder heb ik sterk de indruk dat je geen tegenspraak duld, en dat jouw
> gelijk ook het gelijk is. Dat is een vervelende eigenschap.
> Het ga je verder goed, beste kerel.


Moet je horen jaap, in tegenstelling tot sommigen gaat 't er mij niet
om iemand vliegen af te vangen maar ik wil graag een Camper.
Niet een om voor de deur te laten staan maar een om mee te reizen.
Het politieke "klimaat" is hopeloos onzeker en de overheid is zeer
onbetrouwbaar. Diesel is de duivel -volgens de staat- en ligt
voortdurend onder vuur. Rijverboden en te verwachten buitensporige
prijsverhogingen en mogelijke algehele verboden.
VANDAAR MIJN VRAAG! - zoek maar op wat VRAAG is.

Er is weinig tot niets anders dan Diesels te koop.
Je kan in de US wel een 5- 6 liter benzine ding kopen al zit die
waarschijnlijk ook al boven de 3500kg en verbruiken ze een beetje.

OK het gaat onze staat nooit om het resultaat ( CO2 ) maar om het
symptoom -de Diesel moet weg- dit terzijde.

Mercedes GAAT een LPG ding uitbrengen maar is er nog niet en verbruikt
heel veel. TZT alleen nieuw te koop.

Accu Campers zijn voorlopig geen optie, zoals gezegd de meeste Campers
zitten sowieso al tegen en Over de 3500 kg, 1000 kg gewicht erbij voor
de accu's gaat natuurlijk niet werken en een goede actieradius is voor
een Camper vanzelfsprekende vereiste.
Noch het gewicht noch de actieradius is in de verste verte toereikend
voor een EVCamper en dan hebben we het nog niet eens over de prijs van
EV's.

120 of 200 opgegeven km's voor een Camper, wat denk je nou zelf?

Soortgelijke onderwerpen